Sport, bara massor utav sport..

Ok, nu kommer'e handla om sport.. Eller nå't.

Först måste man ju stolt nämna att 3 av de 6 framröstade startande spelarna i NHL's allstar-match(i Western Conference ofc..totalt 3/12, men 6 av platserna KAN de ju inte ta så..:P) + tränaren för Western Allstars är Detroitspelare, Z, Lidas & Datsyuk + Mike Babcock då. Fett nice!


Hursomhelst, varje onsdag, då är det en tuff drabbning i familjebadminton. Och mina syskon + far kan vara så sjukt tråkiga. Tråkigast. Jag tror att det finns två typer av tävlingsmänniskor, de som vill vinna, och de som ville vinna.

De jag spelar med, de är så ofantligt tråkiga. De vinner hellre en match med serv + retur + retur, än att ta en boll som går lite utanför. Till saken hör att jag är sjukt dålig på att placera, jag spelar på kanske 85% reflekser och 10% tur och 5% skicklighet. Det betyder att de slår bollar som jag slår på, som egentligen är ute, för att vinna fördel på returen och sedan lägga en boll som jag omöjligt kan ta. Det blir möjligt då vi oftast lyckas vara 3st och inte 4st som är planen. Och när det blir 2mot mig så spelar de så, och det blir bara tråkspel av det hela.

Fyyy vad lamt. Får mig alltid att lägga bollar som de låter gå utanför, så det tar slut fort. Blir ju helt omotiverad av sådana lamheter.

Kommentarer:
Postat av: Samme

äsch, se det som en gåva till dem eller nått. eller så kan du ju alltid tokträna någon gång och krossa dem nästa år..

Postat av: Mattias

Pff, det är bara en fråga om när, och inte om jag kommer krossa dem, när jag lyckas få in några bollar på rad har de inte en chans! :P

Hur ska jag kunna se det som en gåva när de inte är förtjänta av det? =P

2008-01-11 @ 00:39:25
URL: http://keff.blogg.se
Postat av: Samme

ja, men är väl det en gåva är eller?

2008-01-12 @ 18:44:37
URL: http://ohlund.blogg.se
Postat av: Mattias

Nej. Inte när det gäller sport.

2008-01-13 @ 03:21:52
URL: http://keff.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits