Allt & inget.

Sitter på en FHS i Svalöv för tillfället. Slappar, softar. Njuter av livet & av solen som skiner där ute. Även om jag inte är i den för tillfället så vet jag ju att den är där ute och lyser upp allt. Skönt att veta liksom.

Tänkte väl kanske uppdatera lite sedan sist jag skrev, innan påsk. Tiden går fort.

Var ju på läger över påsk, även om jag inte var där för att vara på läger utan för att komma bort lite från vardagen och för att få fokusera lite. Det var väldigt skönt. Alltid angenämnt att få fokusera in Gud mer än vanligt.

Efter påsk har jag mest jobbat&inte gjort så mycket annat vettigt som vanligt. Läste ut "När spelet är slut ska allt tillbaks i lådan" igår. Bra bok. Även om den tappade lite på slutet kanske. Hade många vettiga poänger. Började direkt läsa "Den oemotståndliga revolutionen". Jag vill ha den nu.

Ge oss mer Jesus och minre religion.

Tänker lite på vad Samuel frågade här om dagen på msn och hur jag svarade; och jag önskar att alla kunde känna så, så därför uppmanar jag er som nu läser detta att vara lyckliga i Jesus. För det är den enda lyckan som varar.

Jag känner mig lycklig i vetskapen att Gud älskar mig, mer behöver jag inte veta. Inget annat spelar någon egentlig roll. Gud älskar mig.

Och Gud älskar DIG.

Kommentarer:
Postat av: Samme

Jag också läst ut, "när spelet är över.." Håller med om att den hade en del bra poänger men blev mest bara upprepningar till slut.

Postat av: Ullis

Jag väntar fortfarande på en uppdatering snart :)

2008-04-29 @ 09:56:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits