Dökött

Sjukt bra ord.

Hursomhelst, idag har jag varit vaken sedan 0330! Vaknade då.. La mig 1800 igår efter att ha jobbat hela natten-- Blev så, men blir säkert svinbra, jobbar 0815-1645 imorgon så ska iaf inte ha problem med att ha felvänt dygn då! Så nu blir det snart lunch, en liten lunchfilm och sedan får jag släpa mig till gymmet. Känns så fel att gå och gymma, men jag tvingar mig till det, jag vill inte vara så hurtig, men jag är ju uppenbarligen det.. Eller jag vet inte. Blah.

Detroit vann ju iaf inatt! 4-3 efter några skakiga slutminuter och Lidas såg bra ut. Känns betryggande. Men blir nog ingen Cup i år ändå :(

Har hunnit se två filmer sedan jag gick upp! Auf dem Leben der Marionetten av Ingmar Bergman, bra drama från början av 80-talet som är en follow-up på en sekvens ur Scener från ett äktenskap. Bra drama, stark 4:a.
Sedan blev det Dekalogen del 5; Du skall icke dräpa. Läskigt stark liten film det där. Kieslowski visste vad han gjorde.

Puss och hej!

Kommentarer:
Postat av: Samme

Jag såg Into the Wild häromdagen. Den var riktigt intressant även om genomförandet kändes rätt klyschigt. Se den. Sann berättelse också..

Postat av: Isak Engström

Nu har jag också hittat hit Matte, så nu har du en läsare till :)
Ska läggas till bland favoriterna.

2008-03-12 @ 18:49:00
URL: http://linjedomarna.blogspot.com
Postat av: malena

Sjukt bra att du är hurtig. Tänk om jag kunde ha samma disciplin. Eller kanske det mest är intresset som saknas!

2008-03-13 @ 14:21:55
URL: http://malenanilsved.blogspot.com
Postat av: Samme

skriv lite mer din lata mastodontfilmsnisse..

2008-03-16 @ 16:22:25
URL: http://ohlund.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits