Utgång, spya och trött..

Oi! Hade en liten utgång med grabbarna på jobbet igår. Vi började på en restaurang där vi käkade lite. Hungriga som svin. Sen kom mättnaden. Ajajaj! Sedan drog vi vidare och såg Manchetser United spöa Bolton med 2-0 efter två mål av Ronaldo & Roma förlora mot Lazio. Det var synd. Min kollega hade satsat lite pengar på Roma där. Hade det gått in hade han vunnit alla fyra matcher han satsat på och vunnit 1000kr. Men icke. Sedan gick vi vidare till ett ställe till. Där jag tydligen somnade på toaletten haha. Hade druckit en hel del ja. Blev väckt av ägaren(som även är stammis på jobbet och en grymt schysst kille). Fick ringa upp mina kamrater och förklara vad som hänt och gå och försöka ta en vagn hem. Borta som jag var stod jag ett tag vid fel station(det kom jag på först nu) och det var inte så konstigt att min vagn aldrig kom där(den har faktiskt en annan rutt på natten).

Så blev taxi hem för en sådär 267kr om jag inte minns helt fel. Hem och vräka sig i säng. När jag vaknade var sängen full med saker jag inte orkat ta bort. (Vaknade sådär 0720).

Lite spya på kläderna.. Troligtvis mina, men är inte helt säker.

Ni kanske undrar varför jag skriver om det här? Tja, det är vad som har hänt sedan sist, och well, när det händer händer det. Simple as that.

Idag är det dock skärtorsdag och jag åker iväg över påsk. Påskläger. Längesen man var på läger.. Men ska bli skönt att komma iväg lite och få fokusera på vad som är viktigt i livet.

Som någon sa i en film jag såg igår "Gud är barmhärtig, långt mer barmhärtig än du tror". Grym replik. Kommer från Jungfrukällan av Ingmar Bergman från 1960. Bra film. Haru inget bättre för dig skaffa den och se den. Lite rå & hemsk men bra. Idag blir det packa, försöka återvinna balansen & städa lite innan jag far. Och tidigt i säng känns det som. Ska bli skönt att vara datorledig några dagar.

En välsignad påsk och underbart liv önskar jag Er! Glöm inte att Gud är barmhärtig! Han regerar i evighet och älskar oss långt mer än vi någonsin kan förtjäna!

Kommentarer:
Postat av: Samme

Jobbar du med några sköna lirare?
Gillade citatet och kan bara hoppas att det är sant. Ta hand om dig Matte, gör inget jag inte skulle göra.

Postat av: Isak Engström

Synd att Lazio vann!? Nej nej, bara gött :)
Blir läger för mig också över helgen. Ska bli gött att träffa lite vettiga människor och få lite bra undervisning!
Grymt bra citat!
Ha det gott!

2008-03-20 @ 17:33:29
URL: http://linjedomarna.blogspot.com
Postat av: malena

Jag vill också också på läger. För min del blir det bara plugg hela påsken. Men sen bär det av till skåne för vila efter det.. gött!

Ta hand om dig!

2008-03-20 @ 23:51:59
URL: http://malenanilsved.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits