Lista :o

(x) snott den här listan från nån
( ) rökt en cigarett
(x) varit full
(x) varit kär
( ) blivit dumpad
( ) dumpat någon
(x) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
(x) skolkat
(x) varit kär i en av mina internetkompisar
(x) flugit
(x) ätit sushi
( ) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit bestulen
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka (en liten i alla fall)
(x) känt mig som en utstött
( ) dansat i månljus
(x) hatat mitt utseende
( ) ifrågasatt mitt hjärta
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
( ) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
(x) burit pärlor
(x) hoppat från en bro
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
( ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) limmat fast din hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
(x) suttit på ett tak
(x) byggt en kärra
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
( ) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) tror på spöken
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) brutit ett ben
(x) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) svimmat
(x) snattat
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(x) gett en uteliggare mer än 50 kronor
(x) spottat på någon jag ogillat
( ) hoppat fallskärm
( ) varit otrogen
( ) varit svartsjuk

Shit va mkt x det vart.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits