Kapaow.

Öh. Jag vet inte vad jag ska skriva, men känner min plikt att skriva lite.. Eller nå't.

Nu är det natt, eller morgon, som vissa skulle kalla det, och egentligen borde man väl sova. Men icke. Det är ju hockey. Viktig hockey.
Jobbade 13h igår, var helt slut när jag skulle hem verkligen(fast det gick lätt hem ändå, trots regn och trötta ben! Fick veta en kul nyhet precis innan jag skulle åka hem nämligen:). Nu är det snart över i allafall. På gott och ont. Sista maj är det tack och hej. Och lite tråkigt börjar det kännas, även om jag måste bort ifrån det.

Har även klarat 3 veckor helt utan socker eller kolhydrater, käkar atkins då va. Men var så trött idag så jag kände att idag var det dax. Så det blev ostbågar faktiskt(otroligt nog åt jag bara 1/4 av påsen och var nöjd sedan.. något har hänt/händer?!). Tyckte att 3v var bra, och ska ju inte äta socker så mycket nu heller direkt. Gått ner nästan 10kg på 3v. Sjukt.

Fick även en grym film igår, "Grand Illusion" av Jean Renoir, från 1937. Den ska jag gotta ner mig i imorgon. Är en massa nice extra-material till den, och även om jag inte är någon "extra-material"-kille i vanliga fall, så ska jag gotta ner mig riktigt rejält i filmen och suga ut allt jag kan!

Annars är man väl i flytta-tagen, vart är väl ännu lite osäkert, även om det ser mörkt ut och det blir med föräldrarna tillbaks till partille. Inte för att jag har så mycket emot det egentligen, men hade varit skönt att slippa ut snart. Och hade varit jättekul att få bo med Isak & Corre och någon annan i Utby.. Men vi behöver någon mer.. Typ.. NU.

Och jo! Får ju inte glömma! Bokat mina och Linas biljetter till Lule 30 Juli. Yeah. Och strax(om någon dag eller så), ska jag köpa biljetter hem också. De kan ju vara bra att ha kanske..

Tjipp tjipp nu blir'e Goliat!(Eller hockey..)

Kommentarer:
Postat av: Hanna Larsson

Ja jag hoppas ni får biljetter hem också, inte för att det vore tråkigt att ha er boendes här i vinter, men... :P Intressant med Atkins förresten. Verkar lite farligt tycker jag. För mycket av något och för lite av något annat. Själv är jag mera för lagom av allt... inte för att jag alltid följer det men.. Fast om din metod funkar för dig så är det ju bra! Hoppas du kan sova bättre på nätterna. Tips: läs nåt om du inte kan bli av med tankarna. Läs tills du somnar... :)

Postat av: Mattias

Hehe jo, hembiljetten är fixad nu, minns inte exakt, men tror vi åker från Lule vid 20 på kvällen.



Atkins funkar toppen, gått ner ca 10kg på 24 dagar.



Hmm, att läsa hjälper inte alls för mig tyvärr, får mig bara pigg, kan ligga och läsa väldigt länge, och problemet är väl även om jag skulle somna, så vaknar jag 10min senare och kan inte somna om. Livet med sömnproblem är underbart :P

2009-05-10 @ 05:20:12
URL: http://keff.blogg.se/
Postat av: Hanna Larsson

Jasså. Med det var ju bra!

Angående sömnproblemen så är det ju mindre bra... Hoppas att du känner att du kan ta kontakt med nån vårdcentral om du känner dig utmattad på dagarna. Sömn/insomningstabletter finns ju.... Oavsett om man har mycket att fundera på så är ju en natts sömn värdefull! :) Det ger ju dessutom rättvisa åt tankarna om man inte är alltför dimmig i huvet när man tänker dom.



Äsch, nu ska jag sluta bry mig och predika ;) har sagt vad jag ville ha sagt, så nu önskar jag dig bara lycka till med problemen. :)

2009-05-10 @ 18:03:15
URL: http://hannaochjonas.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits