Packad o klar? del 2.

Har spenderat halva natten med att packa lite.. Fått ner de flesta skivorna nu, samt film och spel. 8 flyttlådor har jag fyllt(Blir nog en till minst innan jag är klar med "mediadelen"). Vinylen går ju bra att bära som den står i sina backar - skönt det. Böcker o "småkrafs" som jag kallar det kvar att packa. Möbler packar man ju inte direkt, möjligtvis plockar man isär dem lite när man ska flytta dem.

Hoppas på definitivt besked imorgon under dagen. Mina papper med inkomst o sådär borde komma fram då iaf. Har inte rikigt gått med på att jag stod först i kön på lägenheten. Jag vill skriva kontrakt innan jag tar ut allt. Flytt blir det ju oavsett så packningen tjänar ju sitt syfte.

Nu ska jag försöka sova, imorgon blir det jobb, 3 pass kvar, eller 2, beroende på hur man räknar. 2 enkla 5.5h pass och sedan inventeringen på söndag.
Imorgon blir det också fotboll med jobbet, vi ska se CL-finalen, chefen betalar allt. Sanslöst schysst! Sedan hem efter det och hockey!

Pittsburgh är läskiga. De skrämmer mig.

Kommentarer:
Postat av: Malena Nilsved

Vännen! Grattis , Grattis!!! =D Fantastiskt med lgh. När blir inflyttning om det blir?!

Postat av: Mattias

15 juni! :D

2009-05-27 @ 12:34:51
URL: http://keff.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits