Äre nån som läser detta?

Känns tveksamt till om jag har några läsare kvar alls längre. Inte för att jag någonsin haft några större skaror..

Är besviken på den totalt uteblivna responsen på förra inlägget. En riktigt bra låt det där.


Har på senare tid verkligen känt av att jag inte haft tid att få vara så nördig som jag skulle vilja vara längre. Det stör mig lite, samtidigt som det är lite skönt också. Men saknar verkligen i några aspekt, tiden i skivbutiken. Jag och musiken. Även om jobbet sög, rent som ett jobb, så var det väldigt soft, att få lära känna så mycket musik(er), i sin egen takt.

Och jag har märkt, att ha gått ifrån Musik till Film till NHL fram och tillbaka i flera år, att jag har lagt till ett ytterligare nördintresse. MMA. Och jag är inte ens säker på att jag förespråkar MMA. Men väldigt kul är det iaf. Dels har jag börjat "träna"(jag har ett träningskort i plånboken iaf.. men det är en annan historia, i höst blir det nya tag, på riktigt.) MMA, dels har jag konsumerat oerhörda mängde MMA(mer eller mindre sett alla stora internationella galor som filmats sedan MMA:n "uppfanns" på 90-talet. Och det jag inte redan sett, har jag redan, och ska se snart).

Men så kan det vara.

Annars försöker jag för övrigt lyssna in mig på Electric Six's senaste album, Kill, och ska börja se på Oz, tänkte jag.

Kommentarer:
Postat av: Edvard



Jag läser, det finns ju RSS-läsare =)

Ang. förra inlägget så lyssnade jag faktiskt på låten, men tyckte inte den var så jättebra. Jag tycker det finns bättre reggae. Dock vet jag inte vad som skiljer roots-reggae från vanlig dito.



Hur som helst, nu fick du lite feedback på båda inläggen samtidigt...

Postat av: Mattias

Tjena.

Jag läser också via RSS, och är helt ointresserad av reggae.

Men du ska veta att du "skriver inte för kråkorna", så att säga.



Tack för att du läser min sida. :)

För mig är det mest musik som gäller.

Vi tittar för tillfället mest på "Fringe". En ganska ny tv-serie som lite liknar "X-files".

2010-05-29 @ 12:07:14
URL: http://www.tboj.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits